rgti.net

Dissabte d’excursió

Excursió que comença a Olesa de Montserrat direcció a Vic, agafem el trencall que va cap a la carretera BV-5213 que passa per Tavèrnoles i que acaba en el Monestir de Sant Pere Casserres. Fem la visita al Monestir previ pagament de la entrada de 3€ i, des d’on hi ha unes espectaculars vistes al riu Ter quan arriba al pantà de Sau.

Acabem la visita i volem anar a veure el campanar de Sau que, tal com diu la cançó “emergint de l’aigua amb orgull”; per aixo prenem un cami que va voltant el pantà que tot i estar asfaltat fa uns dos metres d’amplada i te moooltes curves… Aquest camí s’agafa cap a la esquerra despres de passar el parador de turisme de Vic-Sau i va a parar a la casa de colonies de Can Mateu. Ens incorporem a la N-141d, passem per sobre de la presa de Sau i anem a parar al mirador del campanar de Sau.

Ha aribat la hora de dinar i decidim anar a Rupit, ho fem per un altre pista d’uns 15Km amb mooooltes curves… Arribem al destí i parem a dinar al restaurant del Hostal Estrella, Molt bo tot. En acabar de dinar fem un tomb per Rupit, un dels pobles mes macos que he visitat mai.

Donem per acabada la excursió de dissabte i tornem cap a casa. Tot plegat un dia ben aprofitat.